Начини за повишаване нивата на тестостерона по естествен път

Тестостерон

 

Физиологичните предпоставки:

С времето се убедих, че при някои мъже не става просто да им се каже: “Just do it!” и всичко ще бъде наред. Физиологичните предпоставки за сексуалните проблеми водят до психологични такива (страх, липса на увереност и т.н) и не е добре да се пренебрегват. Ако в крайна сметка се окаже, че наистина става въпрос за ниско съдържание на хормона тестостерон, тогава следващите съвети могат да помогнат. Ти имаш нужда от изработване на цялостна стратегия!

  1. Направи всичко възможност да отслабнеш, ако имаш проблем с теглото
    Пълните мъже по правило имат по-ниско съдържание на тестостерон, така че започването на програма по отслабване е вероятно първата стъпка, ако попадаш в тази категория. Моят приятел Георги има чудесна програма за отслабване, с която можеш да се запознаеш тук.
  2. Намали вредните храни, които приемаш
    Важно е да се избягват захарни изделия, процесирани зърнени продукти и мляко, особено ако имаш диабет. Замени ги с разнообразие от плодове и зеленчуци (по възможност органични) и високо-протеиново месо, но не повече от два пъти седмично. Разбира се, това е повърхностна програма – в момента няма да наблягам на здравословното хранене, поради изобилието от информация по темата.
  3. тестостерон-либидо-здравословно-хранене-627x445Прекарвай колкото се може по-голяма част от времето навън, за да приемаш Витамин Д чрез слънчевата светлина.Витамин Д е ключово важен за здравословното образуване на ядрото на спермовата клетка. Той също спомага за количеството и качеството на спермата, както и за повишаване на либидото. Най-добрият начин да добиеш Витамин Д е като прекарваш по възможност максимална част от времето си навън. Разбира се, можеш и да го приемаш и под формата на добавка.
  4. Приемай цинк
    Цинкът е жизнено важна съставка за производството на тестостерон. Консумирай повече пшеничени трици и пшенични кълнове, както и слънчогледови и тиквени кълнове. Ако решиш да приемаш цинк като добавка, убеди се, че не е повече от 35 мг. на ден, защото може да попречи на абсорбирането на други минерали.
  5. Започни силови тренировки
    Все повече доказателства има за това, че интензивните тренировки спомагат за повишаване на тестостерона. Набирания, лицеви опори, вдигане на тежести и др. силови упражнения ще ти помогнат, особено, ако ги правиш по-бавно. Не са необходими много повторения.
  6. Намали стреса
    Когато се намираш в условия на интензивен стрес, твоето тяло произвежда хормона кортизол, който блокира ефектите на тестостерона. Модерният начин на живот и хроничният стрес повишават нивата на кортизола и това неизменно може да засегне сексуалния живот. Повече смях, забавления, разходки, намаляване на часовете, прекарани в работа, позитивни преживявания – това са някои от най-простите неща, които можеш да направиш, за да намалиш стреса.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *