З основни правила за качване на мускулна маса

Мускулна Маса

културист в залата за трениране с изцяло чиста мускулна маса и високо ниво на тестостерон

  1. За да качите мускулна маса ви е необходима цел

Много е важно да знаете, че тялото се води от психиката. За това, когато започвате да тренирате най-важни са вашата настройка и мотивация. Трябва да знаете как точно искате да изглеждате и да се постараете да го постигнете.

Негативното настройване на психиката, липсата на цел и неспазването на поставения ви режим, трудно ще покачите мускулната маса.

  1. За покачване на мускулна маса е важно да се храните правилно

Храненето е най-важният елемент при уголемяването на мускулит Правилното хранене се състои в това да си изготвите хранителен режим, който да е с положителен калориен прием и балансиран токъм хранителни вещества.

Важно е съотношението на протеини, мазнини и въглехидрати  да бъде съобразено с това, колко добре освоявате храните.

Приема на повече протеин само ще ви направи по-мазни. След като знате това си направете сметка, колко калории ще са ви необходими за покачване на мускулна маса.

  1. Правилно съставени и оптимално интензивни тренировки

Първо да изясним какво означава интензивна тренировка. Интензивна е тренировката, при която почивките между сериите не са големи (от 1 до 2 мин), когато не пропускате серия и когато се стремите да правите всяка серия, почти до отказ. Не трябва да се отказвате на първите 4 повторения, когато можете да направите още 2.

Мускулният растеж изисква много труд и постоянство!

Ако искате да постигнете добри резултати, ви е нужен хубъв тренировъчен план, който трябва да бъде съобразен с вашето ниво на възстановяване.

Всичко казано дотук означава, че не трябва да гледате и да копирате тренировките и тренировъчните програми на други хора и на доказали се културисти.

Всеки има своите индивидуални особености и нужди и трябва задължително да се съобрази с тях, особено, когато става дума за спорт, тестостерон и изграждане на физиката.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *