1) Вдигай тежко
Едно от основните правила да стреснеш и стимулираш тялото ти да произвежда повече тестостерон е да вдигаш тежко. Няма значение как точно тренираш вкъщи, на лостове или в залата винаги има начин – свободни тежести, гуми, чукове, жилетка с тежести, раница, бутилки с вода и пясък и още , и още. Дори да цепиш дърва с тежка брадва ще стимулира производството на тестостерон.
Обърни внимание на комплексните, многоставни упражнения – мъртва тягавдигане от лег (лежанка)кофички, набиранияклекове,напади. Тези упражнения със сигурност ще дадат далеч по-добър резултат от бицепсовото сгъване например. Замисли се !
мъскулеста ръка на мъж покачил своя тестостерон играе на канадска борба със слаба ръка на мъж без тестостерон и мускулна маса.
2) Относно Кардиото
Тук нещата не стоят по различен начин. Колкото по-интензивно, толкова по-добре. Хвърли един поглед на Спринтове – 6 причини защо да  ги правим и ще разбереш.

3) Не  прекалявай с ограниченията. Говорим си за калории
Опитваш се да отслабнеш.Добре, но не изпадай в крайности що се отнася до дневният ти калориен прием ( не повече от 20 % спрямо нуждите на тялото ти в момента)
Първо ще се побъркаш, после ще превърнеш всеки ден в един малък ужас и не на последно място ще понижиш нивата на тестостерон в организма си.

Е добре де, но нали повече мазнини, означавало по-ниски нива на тестостерон !?

Така е, но ако прекалиш с лишенията нещо, което ние наричаме “ да изпаднеш в крайност“, тялото ти може и да не възприеме това добре, и да запази мазнините ти за спешни случаи, а между другото сладко, сладко ще гори мускулите ти.

Доста кофти нали !? Нещо като малък омагьосан кръг.

Просто запомни – всичко трябва да бъде балансирано. Тялото ти усеща всяка една променя и отговаря на нея, като ти дава знаци. Така че, ако мислиш че тялото ти не говори, дълбоко се лъжеш – говори и още как. Просто се научи не само да го слушаш, но и да го чуваш.

4) Изчисти съзнанието си
Вече виждаме питащият ти поглед. Веднага обясняваме – по-високи нива на стрес = повече кортизол = по-ниски нива на тестостерон.

Колкото нацепен и мускулест да си никой не харесва откачени и истерични кучки ( дори самите те), така че не бъди такава. Изчисти съзнанието си, избави се от стреса, бъди в мир със себе си.

сутрешно кардио-тестостерен5) Практикувай креватно джудо
Любимата тренировка и на двата пола. Някой мацки не си признават, а пък ние се правим, че им вярваме : – )

Формулата е екстремно проста и сполучлива – повече секс = повече тестостерон.
Ако забравим за миг тестостерона, можем да кажем, че редовното практикуване на най-старото кардио познато на човечеството ще доведе от една страна до увереност и самочувствие, а от друга е мощен инструмент за справяне със  стреса. Виждаш сам как се завърта кръга и всичко се навързва от самосебе си.

Нещо, което няма да пропуснем да кажем е, че колкото повече секс правиш, толкова повече ще имаш желание да го правиш, така че още ли стоиш пред монитора – бягай да тренираш ! Тестостеронът ти има нужда от теб  : – )