Как наистина да покачим нивото на тестостерон в организма си и то по съвсем естествен начин ? “ Винаги има начин“-казваме ние и сме ти пoдготвили 15 съвета как да го постигнеш, от теб се иска само да отделиш 3 минутки и да се запознаеш с тях!

15 Съвета как да Покачим Нивото на Тестостерон в Организма си по Естествен НачинСигурно си задаваш въпроса – „Защо трябва да ми пука толкова много за този тестостерон? „.Няма да изпадаме в много задълбочени анализи, а само ще ти представим няколко плюса и минуса на това, тестостеронът ти да не бъде в добри нива :

Започваме с плюсовете:

  • Повече мускулна маса
  • Енергичност
  • Кондиция
  • По-нисък риск от остеопороза
  • Повишава либидото
  • По-добро разпределение на инслулина

Якичко, а ?

Ето и няколко минуса, които не можем да подминем:

  • Липса на сигурност
  • Депресия
  • Проблеми със съня
  • Липса на енергия
  • Липса на желание за секс
  • Тялото увеличава запасите си от мазнини

Не чак толкова якичко ?

 

Та ето ги и нашите 15 съвета, как съвсем по естествен начин без необходимостта от всякакви хапчета и подобни да нормализираме и дори да увеличим  нивата на тестостерон в организма си :

1) Стероиди !? Все едно не сме чули !
Не разбираме хората които ги използват и нямаме желание да го правим.Няма да се впускаме в много разсъждения по темата, а само ще споменем, че ако имаш желание когато станеш на 40 да използваш най-важният си чисто мъжки инструмент, просто стой надалеч от тези боклуци.

2) Бъди във форма, остани във форма
Колкото повече мазнини има по тялото ти, толкова по-вероятно е да нарушиш хормоналния си баланс. Това може да се обясни по следният начин:
Повече мазнини = по-малко тестостерон = още повече мазнини.
Кръгът е порочен и няма оттърване. Всъщност излъгахме – има ! Яж правилно, тренирай здраво, просто бъди активен.

3) Спи поне 7-8 часа на ден
Вече сме разисквали тази тема за съня, може да хвърлиш един поглед на статията ни Как липсата на сън може да повлияе на нашите тренировки.
По-малко сън = повече проблеми. Искаш да имаш проблеми с хормоните си, тогава бъди зомби-не спи! Ако искаш всичко да е 6 точки, то тогава опитай да спиш поне по 6 часа на денонощие и то не веднъж седмично, а всеки ден. Тестостерон + хормон на растежа са важни дори и да не тренираш, най-малкото, за да можеш да наречеш себе си мъж ( във всичките му форми, ако ни разбираш).

4) Не забравяй за ненаситените (здравословни) мазнини
Става въпрос за авокадо, ядки, рибено масло, зехтин, мазнини от чисто месо (без сланина нали схващаш). Това значи достатъчно добри нива на холестерол, което пък от своя страна ще осигури нормалното производство на тестостерон.

Ама чакай – мазнини и холестерол ?

Мхм, съществува строга зависимост между режимът ти на хранене, съдържанието на ненаситени мазнини и продукцията на тестостерон. Така че, яж !

5) Намали приема на алкохол (особено бира)
Съществува негативна връзка между консумацията на алкохол и нивата на тестостерон в организма. Не ни разбирай погрешно и ние сме фенове на ходещия Ваньо, но само от време на време.Просто ни кефи философията му. Истината е, че нормалният прием на алкохол няма да попречи на нивата на тестостерон в организма ти. Под нормално разбирай, обаче – чаша вино, а не цяла бутилка. Не случайно всички съветват – „Консумирай с удоволствие и мярка“. За жалост много хора не си знаят мярката. Така, че просто не се оливай !